27 czerwca 2014

Koniec i początek!

Jest wreszcie bardzo długo wyczekiwany koniec roku! U wielu jednak jest to koniec pewnego etapu w życiu. Ja na szczęście mam to już za sobą, bo jestem w pierwszej, właściwie to drugiej klasie gimnazjum :) Wakacje! Podróże, nowe znajomości, przygody, zabawa.

Ten rok szkolny był dla mnie trudny. Nie ze względu na naukę, tylko na nową szkołę, nowe znajomości. Nie mogę jednak narzekać :) Te 10 miesięcy wzbogaciło mnie o nowe doświadczenia, zarówno w szkole jak i poza nią. Poznałam wielu genialnych ludzi, na których mogę liczyć i mam nadzieję, że zostaną ze mną na długo, może nawet na dłużej niż mi się wydaje :)




Mam fajną, zgraną klasę. I... nieskromnie powiem, że jesteś mega zdolni. Nie znam bowiem wiele klas ze średnią 4.97. Tak, 4.97! Co do średniej... Ze swojej jestem średnio zadowolona, nie chodzi nawet o samą jej wartość, tylko o to, że stać mnie na więcej.
W trakcie wakacji wybieram się na kolonię nad Morze Bałtyckie. Już nie mogę się doczekać! Wreszcie będę mogła 'pstrykać' zdjęcia do woli :D Co roku wyjeżdżam nad morze i nie wyobrażam sobie dwóch miesięcy wolnego bez tych widoków :)


A Wy? Jak Wam minął ten rok szkolny? Macie jakieś plany na wakacje?



2 komentarze:

Dziękuję, każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją :)))