26 czerwca 2014

Zaczynam.

Pierwszy post... Trochę się stresuję :(
Dlaczego? Bardzo długo zastanawiałam się czy założyć bloga? Czy watro? Czy ktoś będzie to czytał? Przecież, jeżeli nie spróbuję to nigdy się nie dowiem.
Odważyłam się! I jest pierwszy post!

Tematyka.
Mój blog nie będzie opisywał tego co dziś robiłam, w co się ubrałam. O nie! Takie rzeczy to nie tu :) Posty będą dotyczyły głównie fotografii, która jest jedną z moich największych pasji. Nie zabraknie także moich przemyśleń. Będę opisywała wszystko to co mnie otacza, to co przykuwa moją uwagę. Będą również publikacje tematyczne o przygodach, podróżach etc.
Dzisiaj krótko, kolejny post już niebawem.


A Ty? Masz plany, które odkładasz na później?

4 komentarze:

  1. Ja będę czytać Adogaju ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. tak trzymaj! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A czemu tu nie ma nic nowego ??? Hę??
    Zapowiada się fajnie... kontynuuj :)

    Mam nadzieję, że po egzaminie znajdziesz czas Dżagodo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W komnacie siedzi trzech wielkich ludzi, król, kapłan I bogacz, który ma złoto, a między nimi stoi najemnik, pozbawiony znaczenia człowiek o podły pochodzeniu I niewielkim rozumie.Każdy z możnowładców rozkazuje mu zabić pozostałych dwóch. Król mówi:"Zrób to, albowiem jestem twym prawowitym władcą",kapłan:"Zrób to,gdyż rozkazuję ci w imieniu bogów" ,a bogacz:"Zrób to ,a całe złoto będzie należało do ciebie". Powiedz mi, kto ocali życie, a kto zginie ?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją :)))