20 września 2014

Zaraz wracam.

Jestem... Nareszcie. Po ponad dwóch miesiącach wracam... Wracam? Właściwie nie mam do czego, bo mój zapał do prowadzenia bloga zgasł zanim zapłonął. Góry rozpoczętych tekstów plątają się gdzieś w notatkach, czekając na odpowiedni moment, zdjęcia i odwagę by je opublikować. Post, którym 'powracam' miał być całkiem inny, ale jest taki i koniec kropka.

Po wstępie czas na właściwą część monologu. 
Selfie być musi!
Dokładnie tydzień temu miałam przyjemność wybrać się, na od dłuższego czasu planowany, 'wypad na zdjęcia'. Oczywiście jak zwykle z powodu braku czasu owy wypad był przekładany kilka razy. W końcu udało się dopasować termin, zabrałam aparat taty i 'wio' rowerem do Julki, która jest główną bohaterką dzisiejszego postu.

Kim jest Julka? Otóż jest moją przyjaciółką, szaloną, zdolną osóbką dzięki której pojawia się uśmiech na mojej twarzy :) Zarówno dla mnie jak i dla niej jest to jedno z pierwszych tego typu doświadczeń, więc na początku sesja, o ile można tak to nazwać, była stresująca. Jednak po upływie kilku minut było już zupełnie luźno, a zdjęcia stawały się coraz lepsze :) Wśród wielu nie do końca udanych fotografii znalazło się kilka perełek :))) Każde ze zdjęć jest czarno-białe, ponieważ wydaje mi się, że tak wyglądaj lepiej.
Zapraszam do oglądania.











Które zdjęcie najbardziej Wam się podoba?

8 komentarzy:

  1. Dobrze, że jesteś znowu! ;D Z tego co mi wiadomo zdjęcia miały być w szkole robione (?) ;*
    Jak dla mnie przedostatnie fajne, chociaż poszerzyłabym kadr. Czwarte (licząc od selfie)- najlepsze! ;)
    Czekam na kolejne posty.

    foto-fantasy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam ten post:* Nie poddawaj sie;))

    OdpowiedzUsuń
  3. szóste z kolei, nie liczac "selfie" najlepsze;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ktoś Anonimowy ale znajomy :)21 września 2014 10:42

    Najlepsze ostatnie i to w ruchu z włosami zakręconymi

    OdpowiedzUsuń
  5. ...selfie śliczniutkie....a "meduza" Bogini z wężami na głowie (ostatnie) niesamowite...proszę o więcej

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie zdjęcia są ładne.

    http://karolina-life-and-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Włoski są wspaniałe!
    cry-yumi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsze zdjęcie jest genialne! Chciałabym mieć tak długie włosy ♥
    http://sweet-hearts-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją :)))